01. 10. 2017.

Novović: Bila je to otvorena utakmica

Jedan od aktera pobjede nad ekipom OFK Grblja, Ivan Novović osvrnuo se na jučerašnju utakmicu.




Bila je to otvorena utakmica sa dosta prilika , mislim da je bila lijepa za gledanje . Grbalj ima fantastičan napad i bilo je tesko zaustaviti ih . Pobjeda je stigla u sudijskoj nadoknadi kao nagrada za sav trud koji smo uložili .



Zanimljivo je to da su u jučerašnjoj utakmici za Grbalj nastupala nekadašnja dva ključna igrača Mladosti - Ivan Giga Vuković, kao i Danilo Tomić, bivši kapiten Romantičara. Mladost narednu utakmicu protiv Rudara igra tek za dvije sedmice, nakon reprezentativnih utakmica Crne Gore protiv Danske i Poljske. U međuvremenu, Mladost očekuju mini-pripreme za nastavak prvenstva, uigravanje i detaljno upoznavanje sa režimom rada novog šefa stručnog štaba.




Dobili smo dva dana slobodno , a onda ćemo obaviti mini-pripreme kako bi što spremniji dočekali nastavak šampionata,



izjavio je Novović.


Oduševljenje nakon pobjede nije krio strateg Mladosti, Branko Smiljanić. On je za medije izjavio:

Radovao sam se kao malo dete posle gola koji je postigao Cicmil. Nije mi ovo bio debi na klupi Mladosti, debitovao sam protiv Zete, ali tri osvojena boda na način na koji smo stigli do njih su me učinili neizmerno srećnim. Zaista ne pamtim kada sam utrčao na teren da sa igračima proslavim neki trijumf. Ponela me atmosfera.